Zajímové odkazy

Online autobazar a prodej ojetých aut v České republice

Jak zhubnout boky

Váha a postava jsou dva důležité faktory, které řeší valná část současného světa – a zejména to bývají ženy. A i když pravidelně cvičíte a zdravě se stravujete, může se stát, že nějaká část Vašeho těla zůstává stále stejná či na ní pokroky nejsou příliš vidět. Často to bývají právě boky, proto si v dnešním článku povíme něco o tom, jak právě na těchto partiích zapracovat a co nám může pomoci k jejich vytvarování.

Zdravě a bez diet

Velkou mýlkou bývá myšlenka, která nás navádí k tomu, že naše boky zhubnou pomocí diety. Na to hned zapomeňte! Není třeba se trápit a upírat si jídlo, a to ani v případě, že si čas od času dopřejete dezert či kousek čokolády (samozřejmě to ale neplatí v okamžiku, kdy sníte celý dort na posezení). Stravovat bychom se měli podle většiny návodů pětkrát denně, pokud Vám to ale nestačí, nebojte se rozložit jídlo do menších porcí a dát si odpolední svačinu takto třeba i dvakrát.

Důležitým faktorem je pochopitelně i složení naší stravy. Ta by měla být co nejpestřejší, udržovat hodnotu kolem 5 porcí ovoce a zeleniny denně a zároveň dodávat dostatek energie. Ovesná kaše k snídani, ryba k obědu a salát s kozím sýrem k večeři – třeba i to může být velice slušný základ pro naši vhodnou stravu během jednoho dne. Mezi hlavní jídla zařaďte ovocné a zeleninové svačinky a budete vědět, že ve stravování problém není.

Správné cvičení je klíčem k úspěchu

Pokud už jste se pustili do tréninku a výsledek na Vašich bocích není vidět, rozhodně nezoufejte. Může to být zejména tím, že neprovádíte vhodné cviky právě na tyto partie. A jaké sporty jsou tedy ty správné? Pro zhubnutí i tvarování boků velkému množství lidí pomáhají zejména tyto:

  • Trénink na steperu
  • Plavání
  • Jízda na kolečkových i ledních bruslích
  • Cyklistika

Krom sportů, které se mohou stát i Vaším velkým koníčkem, existuje i velké množství cviků zaměřených na boční partie. Jsou to třeba i klasické sklapovačky, které krom boků pomohou s hubnutím a zpevněním břicha samotného. Rozhodně to s nimi ale nepřehánějte – pro začátečníky se jich hodí jen pár denně, a to ideálně ještě ty zkrácené a šikmé.

Doufáme, že Vám náš článek na téma „jak zhubnout boky“ pomohl a přejeme Vám mnoho úspěchů!