Zajímové odkazy

Online autobazar a prodej ojetých aut v České republice

Jak shodit břicho

Nejste spokojeni se svou postavou a trápí vás nadměrně velké břicho? Přebytečný tuk můžete spálit posilováním břišních svalů, a budete-li poctivě cvičit, dostaví se viditelný výsledek, a to lepší zformování a plochost břicha. Vyjma posilování je ale důležité dodržovat i zdravé stravovací návyky, případně se naučit správnému držení těla. Jak shodit břicho je aktuální téma, které se týká jak mužů, tak i žen všech věkových kategorií. Dnešní způsob života je totiž pohodlnější než dříve (vozíme se auty, vysedáváme u počítače nebo televize…) a mnoha lidem schází dostatek aktivního pohybu.

Hubnutí a tvarování břicha

Nejprve je třeba si uvědomit, že velké břicho nedělá jen tuk. Skutečnou příčinou může být i zvětšený objem trávicího ústrojí, špatné držení těla nebo přebytečná voda. V tomto případě je dobré navštívit lékaře, protože problém velkého břicha se nemusí vyřešit jen pohybem či samotným hubnutím. Pokud vás podobné potíže netrápí, můžete začít s posilováním břišních svalů, ve fitness centru nebo u sebe doma. Za nejefektivnější cvičení na zformování této části lidského těla se považuje klasický sed – leh nebo ležení na zádech, kdy nohy vykonávají pohyb jako při jízdě na kole. K posilování si můžete přidat i běh venku nebo alespoň rychlou chůzi.

Cvičit a zdravě jíst

Chcete-li mít přitažlivé a ploché břicho, vyplatí se dodržovat dva důležité kroky. Prvním z nich je už zmiňované cvičení, díky němuž zpevníte a vyrýsujete vaše svaly, a druhým krokem je správně sestavený jídelníček. A jak shodit břicho pomocí zdravé stravy? Jezte pravidelně pětkrát za den, dostatečně pijte (vodu nebo neochucené čaje) a nezapomínejte na dostatek bílkovin (ryby, sýry, mořské plody). Zdravý jídelníček by rozhodně měl být pestrý a výživný. Pokud máte rádi sladkosti, pomocí pevné vůle si je zkuste odepřít. Vytrváte-li, vytoužené ploché břicho a spokojený pocit vám bude největší odměnou.

Světlana